Servisná knižka je dôležitou súčasťou dokumentácie vozidla, v ktorej je zaznamenaná celá história vozidla. Všetky inšpekčné a servisné úkony sa doteraz zapisovali do tlačenej servisnej knižky. Servisný partner do nej písomne poznačil a pečiatkou potvrdil všetky vykonané práce na vašom Audi.
Servisná knižka slúži zákazníkovi ako potvrdenie, že údržba jeho vozidla bola riadne vykonaná podľa predpisov výrobcu. Hoci tlačená servisná knižka predstavuje pre zákazníka bežný druh záznamu o vozidle, jej potenciály neboli ešte doteraz úplne vyčerpané.
S klasickou tlačenou servisnou knižkou je spojených niekoľko nevýhod:
Značka Audi poskytuje svojim zákazníkom prémiové služby počas celej životnosti vozidla. Servisná knižka predstavuje dôležitý dokument aj pri predaji jazdeného vozidla, najmä ak sa jedná o predaj, resp. kúpu zo zahraničia. Preto sa značka Audi rozhodla zjednodušiť svojim zákazníkom popredajnú starostlivosť a zaviedla tzv. Digitálnu servisnú knižku Audi. Údaje o vozidle zostávajú vďaka nej centrálne uložené. Všetci servisní partneri teda môžu v prípade potreby komfortne zobraziť servisnú históriu vozidla. V nadväznosti na každú servisnú udalosť dostane zákazník kompletné písomné potvrdenie, ktoré si môže uložiť do určenej záložky spolu so všeobecnými informáciami o servise. Vy, ako zákazník Audi, z tejto zmeny profitujete predovšetkým vďaka výraznému zvýšeniu transparentnosti popredajnej starostlivosti.
Zákazníci značky Audi profitujú najmä z transparentného procesu, ktorý zvyšuje bezpečnosť vášho Audi a zachováva jeho hodnotu po každej potrebnej návšteve servisu. Okrem prvotriednych služieb teraz v rámci popredajnej starostlivosti získate:
Digitálnu servisnú knižku Audi získa každý zákazník pri kúpe nového vozidla značky Audi od 05.11.2012. Zákazníkom, ktorí si zakúpili vozidlo pred týmto dátumom, bude ponechaná klasická servisná knižka.